ברשת דומינו'ס החליטו לא לדשדש מאחור, והוציאו בוט מסנג'ר חדש לפייסבוק, להזמנות פיצה מלקוחות באמצעות שירות הודעות. השירות לא מאפשר התאמות אישיות להזמנה.
השירות החדש של רשת דומינו'ס יאפשר ללקוחות לבצע הזמנות באמצעות שירות הודעות מסנג'ר.
משתמשי שירות המסנג'ר החדש יוכלו לשלוח את המילה "פיצה" או אימוג'י של פיצה ובכך יבצעו למעשה את ההזמנה.
חשוב לציין כי טרם ההזמנה, על הלקוחות להירשם באתר דומינו'ס ולהגדיר פרופיל "הזמנה קלה", הכולל פרטי התקשרות, כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.
ה-BOT פותח בשיתוף עם We Are Social ו- Talkbe, ובעתיד מתכוונים ברשת להשתמש בו לשיתוף תכני לקוחות.
ראש מחלקת הדיגיטל בדומינו'ס, ניק דאטש, הסביר את הבחירה במסנג'ר כברירה הטבעית, בהנתן שכמליארד אנשים בעולם משתמשים במסנג'ר באופן יומי.
הפיתוח של דומינו'ס מגיע לאחר שרשת פיצה האט המתחרה השיקה בוט משלה להזמנת פיצות, אשר כולל פונקציה של שאלות ותשובות, שמטרתה לספק תשובות ללקוחות על שאלות לגבי מבצעים.