לקוח לא התקשר זמן רב לפיצריה האהובה עליו והעובדים התחילו לדאוג…
הנה מקרה שמוכיח שאכילת פיצה יכולה להציל חיים.
קירק אלכסנדר, בן ה-48 מסאלם, אורגון, הוא לקוח קבוע של פיצת דומינו'ס המקומית.
לאחר מספר ימים בהם לא הגיע הזמנה מקירק, ניסתה מנהלת הסניף, שרה פולר, להתקשר אליו.
כיוון שלא הצליחה ליצור עמו קשר, היא התקשרה לשירותי החירום.
השוטרים שהגיעו לביתו שמעו אותו קורא לעזרה.
קירק פונה לבית החולים כשהוא סובל מבעיות בריאותיות שעלולות היו לשים קץ לחייו, לולא העירנות של עובדי הפיצריה.
הוסיפו תגובה