לרשת הפיצריות השניה בגודלה בעולם יש שעון רולקס חדש להתהדר בו…
השעון הכסוף מדגם Air-King נושא קוביית דומינו קטנה על הרצועה, בשונה מהדגם הקודם בעל רצועת העור והלוגו האדום-כחול שהופיע על פני השעון.
השעון מהווה הטבה השמורה למנהלי סניפים שמכניסים לפחות $25,000 במכירות שבועיות במהלך ארבעה שבועות רצופים.
בשנת 1977 מייסד דומינו'ס, טום מונהאן, מסר שעון רולקס Bulova עם הלוגו של דומינו'ס לזכיין שהביא הכנסה שבועית ממכירות בסך $20,000. לאחר מכן, מונהאן חילק שעוני סייקו ממותגים למנהלים שהביאו הכנסות גבוהות, עד שברשת הונהג "אתגר רולקס" שבו 20,000 $ במכירות בשבוע אחד זיכו את המנהלים בשעון הרולקס הנכסף (סך המכירות השבועיות הממוצעות לסניף של דומינו'ס בארה"ב מוערך בכ-$17,000).
הדגם המקורי בעל רצועת העור נחשב כיום לפריט ששוויו אלפי דולרים. אחד מהם מוצא כיום למכירה בני-יורק בסכום של $3,595.
אחת הסיבות לעליה בדרישות לסף מכירות שבועי מ-$20,000 ל-$25,000 נעוצה כפי הנראה בעליית מחירי שעוני הרולקס.
הלכנו לאכול פיצה.
לרכישת השעון של פיצה דומינוס
Cats Byrne on Twitter
https://t.co/EAYE07lja0